Przerzuty !!!!!

20.04

Droga do onkologa jest pewną obawą , czy wyniki które były przeprowadzane już są ? Czy dowiemy się o pogorszeniu zdrowia .
 Czekając na swoją kolej wiedziałam że dzisiaj posiedzę sobie dłużej ,skoro dzień przed 19.04 dzwoniła pani kordynator.

Przyjęło się gdy dzwoni  kordynator lub ordynator oddziału , czuję się kłopoty .
 W moim przypadku  nie myliłam się, przed wejściem do gabinetu żartowałam do koleżanki pokazując jej 70% czekoladę . Z tekstem do Justyny ,, zobacz co mam na osłode życia ? 😀 A żeby nie zabrakło były i groszki .
 Dobiegła i moja kolej .
Kilkanaście minut i wyszłam z gabinetu jakby ktoś dał mi pstryczka w nos.
  Usiadłam w poczekalni i opowiedziałam koleżance co powiedział onkolog o wynikach z biopsji.

 😔😨😢 ...

 Wynik z biopsji wskazał na :
   
Przerzuty na węzły chłonne.
 W trybie pilnym na skierowanie tomografii ,w celu zapewnienia czy nie doszło do zajęcia innych narządów. Tomografia na 5 maja 
  
Zalecana chemioterapia !



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni