Święta Wielkanocne 👋

 Czas świąt wielkanocnych to przesiadywanie w kuchni ,robienie sałatek, przygotowania jajek 🐣🐥 kolejki w sklepach ...Jak  co roku te same życzenia no ale ile można pisać o gotowaniu 😒😝. Dzieci szykują wielkanocne koszyki rodzice ubierają ich jak najlepiej ale nie o to chodzi !

Chodzi o to by taki czas Zmarchwystania przeżyć rodzinnie w miłej atmosferze , dzieląc się jajkiem składając sobie te prawdziwe realne życzenia 😏 .

Przyznam że w czasie diagnozy miałam ogromny żal do Boga dlaczego znowu daje mi taki sprawdzian , doświadcza mnie w ten sposób ?!! 😈

Od jakiegoś czasu bardziej wierzę z tego u góry wiem że nie bez powodu wystawia mnie na taki sprawdzian . Wierzę że chce sprawdzić ile potrafię udźwignąć , jaką silną kobietę stworzył .


    To On 2000 lat temu dzwigał krzyż za mnie by od kupić wszystkie grzechy .
Teraz moja kolej by odwdzięczyć się za tamto . Wierzę że ten sprawdzian przejdę pomyślnie 😏.

Swoją siłę dowage czerpie dzięki Młodemu 💕


Wszystkiego Dobrego!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni