Telefon od kordynatora 19.04


20.04. 


Wczoraj otrzymałam telefon od kordynatora z oddziału onkologii. 
Prosiła bym jak najszybciej przyjechała do onkologa ,są wyniki z biopsji. 
Po telefonie od kordynatora , usiadłam w pokoju przez chwilę zastanawiałam się co tym razem przejdę ?!  😯

Po chwili zabrałam się za sprzątanie strychu ,mimo iż było wiele pracy uwinełam się w ponad godzinę. Żeby myśli nie biły się między oddziałami założyłam słuchawki a w tle ulubiona kapela 😏 ,, Metallica,, od czasu diagnozy towarzyszy mi. Nawet na wigilię mój przyjaciel który odwiedzał mnie na onkologii podarował ,mi płytę Metallica 😊. 

Wieczorem nie mogłam zasnąć, myślałam o dzisiejszej pilnej wizycie u onkologa😨 . 

,, Boże spójrz mi w oczy powiedz ile jeszcze przed mną ?!,,  


   




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni