Żal do Onkologii Dębinki !!


Po dzisiejszych wynikach nie będę owijała w bawełnę !

Nie zgodziłm się na dalsze leczenie w Gdańsku - Dębinki , moje sumienie każe mi powiedzieć prawdę jak traktuje się tam ludzi na takiej drodze !

Po wykonaniu badania PET docent obejrzała wynik i cyt.,,no to jesteśmy w stanie zrobić ,,.

- przyjechałam tam po zdrowie a nie po opinie od mechanika ,tak właśnie można się poczuć !!!! .

- brak empatii , poświęcenia nawet 5 min na rozmowe i wyjaśnieniu dlaczego taka a nie inna opcja leczenia .

- jeśli chcesz się dowiedzieć dlaczego twój stan zdrowia pogorszył się i leżysz na oddziale, wypisz się za własne żądanie a z wypisu dowiesz się dlaczego !!!!

- gdy zadajesz sobie pytanie czy przed naświetlaniem musisz prowadzić dietę ?  dowiesz się tego po czasie z broszurki na oddziale , no bo jak możesz pytać jeszcze skoro ,,my ciągle myślimy o twoim zdrowiu ,, taa...myślicie uuu...Zdaje się że najwięcej informacji dowiedzieć można się od pacjentów ,, No cóż jedyni ludzie którzy nie wciskają ci ściemy w biały dzień .

- kiedy widzisz artykuł ,,korzeń mniszka lekarskiego zwalcza komórki rakowe ,,
 Co robisz ? Ratujesz się wszystkim co można .

- ale gdy wspominasz o tym na oddziale i pytasz czy możesz go stosować ? Słyszysz odpowiedz ,, nie wolno nic nie udowodniono ,,  I teraz odpowiedz sobie od kiedy mniszek szkodzi ??

- gdy po zabiegach brachyterapii wracasz na kontrol a lekarz na fotelu nie widzi nic złego ,cieszysz się . Uhm ...
 Ale weź pod uwagę że po dwóch tygodniach wracasz po dokumentację i idąc do lekarza powiedz mu że boli cię brzuch po zabiegu . W moim przypadku przecież trzeba być ślepym albo mieć w d....wszystko by na kontroli nie zauważyć pozostawionych gaźników w
w szyjce macicy !!!! 😈 Dwójka lekarzy którzy patrzą na mnie pytają ,, była pani u lekarza na kontroli ?,, Byłam ale docent nie widziała niczego. To ja przez dwa tygodnie leżałam w łóżku na podkładach martwiłam się że coś złego dzieje się po zabiegach , a dowiaduje się że przez nie uwagę lekarza zostawiono gaźnik, zalecam zmianę okulisty bo ten to bardzo oszukuje !!!! kolejny antybiotyk i po tygodniu kontrola .

- kiedy wspominasz że po chemii masz widoczne problemy z pamięcią , nie mów o tym bo według lekarza ,,cyt. ja tu żadnego problemu nie widzę ,, No wyobrazam sobie sięgnąć po długopis i napisać skierowanie na TK mózgowia ... to musi być bardziej wyczerpujące niż dyżur na SOR.
 Dziwnym trafem po usunięciu gaźników ,wspomniałam o problemie z pamięcią i dostałam skierowanie na TK.
  I tak jak myślałam,, im dłuższy staż tym bardziej mi się nie chce ,,

 - w sali chorych na onkologii trudki na szczury . Żałuję że usunęłam zdjęcia .  W razie braku obiadu cała nadzieja w gryzoniach .

A teraz przekaz dla każdej kobiety mężczyzny !

Jeśli myślisz że AM to najlepsza placówka do leczenia onkologicznego ,zastanów się nie trzy razy a pięć.

W moim przypadku po leczeniu raka szyjki macicy ,doszło do przerzutów !!!!
   Chociaż jak tłumaczono mi nie będzie takich kłopotów !! Od sierpnia przyjęta do leczenia, w październiku po zabiegach a tu 20.04 niespodzianka !!!

 Ja się pytam gdzie jest wasze sumienie?
     Bo ja nie widzę go ...
,,Pan Bóg nie ruchliwy, ale                    sprawiedliwy ,,

Nikt w AM nie odpowie Ci co masz powiedzieć dziecku dlaczego nie wracasz ? Za to powie Ci ,, może się pani wypisać ,, Tak też zrobiłam bo jeśli od 8:30 do 15:10 lekarz nie jest w stanie przejść 5 m do pacjenta i powiedzieć czy wychodzi ,to sorry żadna matczyna cierpliwość tego nie wytrzyma .


Osobę mi bliską zabrano z AM do Bydgoszczy w celu ratowania . To już daje do myślenia ...
 
 Pozdrowienia pani Docent !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni