Wczoraj dostałam pierwszy wlew chemii


26.05

Wczoraj pojechałam z Justyną na pierwszy wlew chemii.

Krótki wywiad z lekarzem i do dzieła ,
o 8:20 pani pielęgniarka wkuła się raz ,ale się nie udało potem następny także nie . Moje żyły pękają :-( za trzecim razem udało się. I zaczęliśmy działać . Koniec podawania chemii był o godzinie 12:35 .

Przy podaniu chemii zasypiałam na fotelu , panie pielęgniarki są bardzo mile takie z powołania :-) . Przygotowują herbaty ,kawy :)

Pytałam kiedy wypadną mi włosy? Pani powiedziała że zdarzają się pacjenci że po pierwszej dobie wypadają włosy. Zapadła cisza , powiedziałam pani że ,,włosy to nie ręka,, pytała czy mam już wniosek o perukę? Mówiłam że nie ,ale w Tesco są peruki za 20 zł 😀.
 W samochodzie już zasypiałam :-( w domu czułam się jak flak .


Dzisiaj 27.05 
W nocy budziłam się , rano kilka wyjść do toalety , senność mdłości ból żołądka . 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni