Reset i wakacje z Paw艂em 馃殻

     26.06

We wtorek mia艂am kolejny wlew chemii , kt贸ry trwa艂 6 godzin .

 Opis przej艣cia por贸wnuje do zdj臋cia z krzy偶a i wyplucia 馃樂.
Dosz艂am do siebie w niedziel臋 pod wiecz贸r, lecz w sobot臋 mia艂am dziwne k艂ucia w miejscu przerzut贸w 馃槗 , nie pokoi mnie to i w czwartek rano mam onkologa.

Wakacje 馃槆

Zabra艂am Paw艂a na domek do Brodnicy Dolnej .

Mimo 偶e chemi臋 mia艂am we wtorek to da艂am s艂owo Paw艂owi 偶e zabior臋 go na zas艂u偶ony odpoczynek.

Czujemy si臋 tutaj jak u przyjaci贸艂 , jest tak mi艂o spokojnie na weso艂o :-)
 Pani w艂a艣cicielka jest jak dobra ciotka 馃槆馃槆. Rodzina na medal 馃構. Jest tutaj uroczy ma艂y skrzat 馃槣 ma 3 latka i nawija za tr贸jk臋 dzieci 馃榾, jest taki 艣mieszny wsz臋dzie go pe艂no .

Pawe艂 jest szcz臋艣liwy 偶e wyjechali艣my a ja jestem przy nim. Ma tutaj z kim pogra膰 w pi艂k臋 ch艂opca o imieniu Kuba :-) jezioro , a przy domku 艂贸dka rowerek wodny . Jest cudownie 馃殻馃檰馃榾.


Domek wypoczynkowy

Katarzyna Damps
Brodnica Dolna 21 ( za mostem )

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1805264353121503&id=100009138669425





Komentarze

  1. 呕ycz臋 Ci du偶o si艂 i pozdrawiam serdecznie. Szkoda, 偶e troska o drugiego cz艂owieka nie potrafi uzdrawia.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ch臋膰 zrozumienia to ju偶 du偶o, mo偶e za rok b臋d臋 ju偶 zdrowa 馃槉

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni