Krwotok



3.07       
O 23:30 dostałam dwie jednostki krwi
następnie dwie jednostki płytek z Gdańska. Całość zakończyła się o 3:30!
 Od rana kroplówki magnez potas cyklonamina , o 14 kolejna jednostka krwi i aktualnie kolejna krew. Jutro jedną jednostkę krwi mają lekarze przeznaczoną dla Mnie .


7.07
Przeszłam 20 min temu rektoskopia ... mój Boże wyłam tak jakbym urodziła bliźniaki 😵😵😵😭😭😭, 30 cm rurka o grubości 2 cm . Krzyczałam z bólu pielęgniarka trzymała mnie za ręce i prosiła bym jeszcze chwilę wytrzymała .

Lekarz wprowadza powietrze i sprawdza co dzieje się w jelicie grubym . Badanie około 15/20 min .

Wróciłam na wózku za ryczana 😥 jeszcze spotkałam dr. Wilhelma zmartwionego. Wczoraj dzwoniłam do niego i mówił że ten pech mnie nie omija ,i mam jak najszybciej zbierać się do walki 💪.

A ile jeszcze przed mną ...

,, Boże trzymaj mnie za rękę ,,


Rozmawiałam wczoraj z onkologiem .

Zasmucił mnie fakt że mój wspaniały bohater dr. Wilhelm odszedł ze szpitala na emeryturę .

Ten szpital nie będzie już taki ...sam.
Na szczęście jeśli będę czegoś potrzebowała zawsze mogę zadzwonić.

Komentarze

  1. I co tu napisać ? Zasmuciłaś mnie, a pan doktor zasmucił ciebie...a co będzie jutro? Czekam na kolejny wpis. Trzymaj się dziewczyno, tylko tyle mogę ci powiedzieć. Wiem jak to jest gdy dorosłą kobietę trzymają pielęgniarki a ty nie jesteś w stanie im uciec i błagasz o litość. Niestety, nikt nie słucha...bo wszystko dla twojego dobra....to też smutne. Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz jestem zła na personel medyczny, gdy zamiast nie dodawać mi bólu to jeszcze dodają. Ale fakt że chcą mi pomóc. Ja panikuje gdy tylko wiem że może zaboleć coś, gdy tylko pielęgniarki wchodziły do pokoju już pytałam ,, będzie kłucie ?,, One wiedzą co przechodzę .

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni