Dawno nie pisałam ...



Nie pisałam już sporo ale czas nadrobić zaległości ,i podsumować kilka wydarzeń.

Po ostatnim pobycie w szpitalu i przetaczaniu krwi , odwiedziłam SOR po tygodniu . Pielęgniarka która zajęła się mną ,pytała czy to mi przetaczano tyle krwi ? Oczywiście że ja 😋.
Przyznała że wtedy to był dramat zaledwie 23 tyś płytek.
Lekarka która badała mnie wtedy na SOR przez kilka sekund zastanawiała się jak rocznik '89 dostaje taki pocisk od życia ...hmmm wszystko kiedyś zostaje wyrównane - chodzi mi o lekarzy a raczej znachorów 👿 ,którzy tak mnie urządzili . Dostałam wtedy potas i Tramal po 5 sekundach zasnęłam i nie czułam żadnego bólu. Znam ten lek jak i Morfinę .
Chirurg powiedział że jeśli dostanę wysokiej gorączki i będzie bolał mnie mocno brzuch, to mam dzwonić na pogotowie i będą operować. Na szczęście leki plus siemię lniane pomogło 😀. Siemię lniane polecam każdemu !!!

Długo nie dostawałam chemii ale nie chce pisać o tym co powiedzieli mi ,ostatnio lekarze widząc moje wyniki .

Przez tydzień byłam u moich wspaniałych ziomali 😁😇odpoczęłam.

Poznałam także sąsiadkę Panią Alicję i jej córkę Martę 😇 bratnie duszę, od herbaty do herbaty miło się gawędzili. A ten grill mmm....😋😋🍡 Dziękuję 😉.

A tak u ziomali też był super i ta kaszana 😝 i Mr. Grzęda 😂.

Zrobiłam badania i panel wątrobowy w poniedziałek- wtorek muszę być u onkologa bo inaczej dostanę do słuchu .
 Czeka mnie w piątek ważny dzień Ci co wiedzą o co chodzi proszę trzymać kciuki 😇. A już niedługo będę z Pawłem na domku u pani Kasi i spotkamy się z rodzinką , Anity i p. Kasi 😋🐟🌺☕🚣 bosko 😀.

Ostatnio zastanawiam się nad bardzo ważną decyzją dla mnie , znajomy lekarz odradza mi pewną decyzję ...😑😐.

Byłam dzisiaj z Pawłem w Kościerzynie lody , kurak słońce i spokój 😋 małe zakupy .

Uwielbiam ludzi którzy patrzą na mnie i widzą turban na głowie 😟, myślą o islamie lub o tym czy mi nie odbiło 😁.
Otwórz mam

Komentarze

  1. Kochana Karol bo tak Cię nazywam I chyba nie masz mi tego za złe. Jestem z Tobą zawsze i choć daleko czuję Twoją bliskość wszak jesteśmy biźniaczkami �� i bardzo dobrze że wylewasz swoje myśli i uczucia z siebie bo to też pomaga tak jak i złość i wylane łzy. NIE DUŚ w sobie niczego chcesz to przeklinaj, płacz i śmiej się wiem ze pomaga sama to przechodziłam I przechodzę nie możemy się same gryźć bo i tak nas gryzie ON ale jak na razie ja posłałam w kosmos a i Ty niebawem go tam exmitujesz. Kto da radę jak nie My. ? Tymbardziej że masz MAŁEGO WIELKIEGO RYCERZA przy swoim boku ale to Ty musisz go wspierać też. MIMO wielu cierpień które masz zawsze jest myśl że jutro będzie cudowny dzień i zaświeci dla nas słońce .Bo słońce zawsze świeci dla tych którzy tego chcą a Ty chcesz i nie narzekasz że pada deszcz ��bo taki mamy klimat. Masz moc i ona niech będzie z Tobą a jak ci mało daje ci swoją bo wiesz że ja mam już na wszystko wyje.....ne .AMEN Buziaki Ulka ��������������✌

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa zapomniała bym o najważniejszym jesteś cudowna i piękna a to co ludzie mówią I myślą to znaczy ze jesteś i maja się czym zainteresować może kogoś zainspirujesz i powstanie jakieś dzieło wszech czasów. ? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ulka 😋 ty to potrafisz podnieść mnie na duchu . Ja się nie przejmuje ludźmi ,bo ich życie nie jest tak interesujące jak moje. Poto założyłam bloga by każda kobieta czy mężczyzna wzięli przykład ze mnie . Była myśl o książce ale to odległy temat na emeryturę 😁 jak się uda.
      Fajna z Ciebie babka 😍

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni