Pawe艂 馃挀



Koniec wakacji za nami i kolejny powr贸t do rzeczywisto艣ci .

 Pawe艂 na wie艣膰 o powrocie do szko艂y stanowczo odradzi艂 mi pomys艂 p贸j艣cia na rozpocz臋cie roku szkolnego. Powiedzia艂 mi 偶e od tego nowego roku szkolnego chce aby to Pani przychodzi艂a do niego ,a on ewentualnie mo偶e spotka膰 si臋 z kolegami i kole偶ankami 馃槑馃槆.  Ma now膮 pani膮 wychowawczyni臋 kt贸ra kiedy艣 uczy艂a mnie religii 馃構.
 Przed rozpocz臋ciem roku szkolnego byli艣my u prababcia
 Nast臋pnie w kinie na bajce ,, Gang Wiewi贸ra 2 ,, Obiad na mie艣cie mmm...pami臋tam te pyszne pierogi i zup臋 pomidorow膮 馃崪. Zaliczyli艣my dwa wypady na domek 馃槆.

Tyle rado艣ci przek艂ada si臋 na moje zdrowie 馃榿. Pawe艂 w chwili obecnej nie ma problem贸w z trawieniem lod贸wka ma liczne spustoszenia 馃槆 czasami zdarzaj膮 si臋 chwilowe b贸le ale jest dobrze !



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni