W leczeniu raka potrzeba wsparcia !

 
Dzisiaj udzieliłam wywiadu do gazety Fakty 24. Jestem z niego dumna 😇 w końcu zależało mi bardzo by każdej kobiecie ,która jest matką czy też nie przekazać moją historię. 
 
No i ....udało się 🙌Panie z gazety dodały mi siły w walce o życie , z taką empatią wsparły mnie i znowu mam kilka gramów siły by rozpocząć kolejny etap w leczeniu raka 💪💪.
  Brakowało mi trochę tego ,wiem że nie  jestem sama i mogę liczyć na przyjaciół którzy kibicują mi ! 

W ubiegłym tygodniu kupiłam książkę Max Gerson ,chce spróbować jego teorii. Ale w poniedziałek jadę do Gdańska do Wojewódzkiego Centrum Onkologii .
      Trzeba walczyć o dłuższe życie nikt inny za mnie tego nie zrobi ,nie przejdzie tej drogi ... . 
 
A mam dla kogo walczyć i pokazać jaką silną ma mamę , by mógł czerpać ze mnie przykład !! 

Kiedy ma się przerzuty nowotworowe poprzeczka jest tak wysoko że ,może okazać się iż nie zdążę jej nawet dotknąć ... . A takiej myśli póki co nie dopuszczam do siebie . 
   


Komentarze

  1. Witaj Karla super świetna robota gratuluję odwagi ,widzę ,że dodało Ci to skrzydeł ,więc rozpostrzyj je jeszcze bardziej i leć do przodu bo wiem ,że to potrafisz no kto jak nie Ty !!!!Pozdrawiam i buziaki dla Was zostawiam ciotka Ulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ciotka , ma się tą moc 💪.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni