Konsultacja

 Wczoraj byłam z Alicją na konsultacji u onkologa.
 Chciałam poradzić się opinii innego lekarza, o innych metodach leczenia ,suplementach.

Lekarz a także mój onkolog tłumaczyli Mi że nie można wyciąć węzłów chłonnych, że wszystkie komórki krążą we krwi , jedynie mogę pomóc sobie przyjmując chemioterapie, to właśnie ona ma wydłużyć Mi życie , mogę wspomagać się olejem CDB ( są też pasty) , zażywanie Bio Marin.
 Pani doktor rozmawiała ze mną w ten sposób bym cieszyła się każdym dniem , by Paweł widział mnie uśmiechniętą spędzając  czas razem , bo nie wiadomo ile go będzie. Nowa metodą jak wspomniała nie jest dla mojego przypadku. Przed mną jeszcze jedna konsultacja :)

Alicja i Emila ....dziękuję :)

Komentarze

  1. Pani Karolino, proszę się nie poddawać. Rzeczy, o których lekarzom się nie śniło, jednak się zdarzają. A komu ma się udać, jeśli nie tak wspaniałej i dzielnej osobie, jak Pani? Niech Pani się leczy, konsultuje z innymi lekarzami, walczy! Myślami jestem cały czas z Panią i Pawłem. Pozdrawiam Was serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wyżej . Nie poddajemy się pozytywnie myślimy , wiem że to nie jest proste ale przecież nikt z nas nie wie co i kiedy może go spotkać. Ja również myślami i modlitwą przy Pani i Pawle. Marek

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśl Kochana pozytywnie.Uśmiech i dobre myślenie robią cuda��Serduchem jestem z Tobą

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni