Warszawa konsultacja/ Gdańsk 23.11


 Wyjazd do Warszawy duża niespodzianka ze strony znajomych :-)
   Nie jestem zwolenniczką wysyłania dokumentacji medycznej lekarzom , więc po wysłuchaniu propozycji ekipy, pojechaliśmy do Warszawy do profesora Jędrzejczaka.
  O konsultacji nie chcę tutaj pisać co powiedział Pan doktor , sami rozumiecie.
  Droga w obie strony wesoła ,aż żołądek bolał od uśmiechu :)
 W drodze powrotnej obudziła mnie chęć na pomidorową :-) .
 Paweł wiedząc że jadę do Warszawy powiedział że lekcje odrobił ,pogadamy w domu i że ma coś dla mnie ;)

Był to obrazek dla mnie i pół czekolady gorzkiej :)
 
Konsultacja w Gdańsku w dn . urodzin Pawła .
 I kolejny kontakt do lekarza.
Urodziny Pawła.

To dopiero była niespodzianka :)
Kelnerzy przynieśli tort zrobiony przez Alicję i śpiewali sto lat :)
 Mina bezcenna :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni