Dobro powraca


Zastanawialiście się kiedyś czy dobro wraca ? Ja tak .
 Każdy z nas był w sytuacji zmuszony czy też nie pomoc drugiemu człowiekowi. Kiedy pomagamy innym ludziom ,człowiek czuje się taki dowartościowany jego samopoczucie staje się lepsze czuje się ,,zdrowszy,, . Kiedyś sama pomagałam i wiele razy zastanawiałam się czy ktoś pomoże Mi?  Pawłowi ? po wydarzeniach które spotkały mnie i młodego wiem że każde dobro wraca.  Wiele ludzi uśmiecha się do mnie, trzyma kciuki powtarzają mi że sami nie dali by rady . Oj dali by dali :)

Pamiętajcie by pomagać zawsze ,każe dobro powraca dwa razy :)

Komentarze

  1. Witam Was. Dzielne z Was zuchy.Wiara czyni cuda.Tez walczę z groźną chorobą, zaczynam chemię... boję się. Trzymam za Wam mocno kciuki. Zapraszam na mojego bloga damywopalach.blogspot.com , trzymajcie się mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)

    To Ja trzymam kciuki za Ciebie , będę wspierała cię ile tylko moge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Pani Karolino. Najpierw się przedstawię. Jestem zwyczajnym człowiekiem, mam rodzinę troje dzieci i żonę. nic nie reklamuję i niczego nie chcę. Leczę, mam poważne problemy zdrowotne z pęcherzem i prostatą. Mimo lekarzy odradzających i rodziny uparłem się na naturalną metodę, która mi nie może zaszkodzić jedynie pomóc. Z taką chorobą co ja mam i Pani moim zdaniem i jak pokazują tak naprawdę ststystyki ne da się na dłuższą metę wygrać z rakiem za to można umrzeć w cierpieniach. Rak to poważne zatrucie organizmu i bez sensu jest się truć dodatkowo chemią. To choroba całego organizmu. Mi pomaga terapia Gersona być może Pani również pomoże. Statystycznie jeśli się nie oszukuje to ponad 50% osób wyleczy się całkowicie tak że osoby żyją potem 20-30 i więcej lat a nie ststystycznie 5 lat. Ogólnie wszystkie terapie naturalne działają. Na raka potrzebna jest mocna naturalna terapia. To choroba całego organizmu a nie poszczególnych części dlatego konwencjonalne metody się nie sprawdzają a ludzie na chwilę mają poczycie że się poprawiło. Ta którą prowadzę najbardziej się sprawdza w praktyce. W Pani przypadku potrzebna by była osoba która mogła by Pani pmagać. Mojej żonie oboje rodzice umarli na raka. lecze się 2 lata ale tak w 1/3 tej terapii bo jest trudna i np trudno teraz o sałatę. Tak czy siak jeśli Pani nie będzie miała już nic do stracenia proszę się ze mną skontaktować 690-249-776. Jestem gotów udowodnić to co mówię i podpisać nawet oświadczenie że nie chcę od Pani żadnych pieniędzy, rzeczy materialnych, i czegokolwiek tylko Pani sobie zażyczy. Chcę pomóc. Rzyczę dużo zdrowia. Mieszkam na północy Polski. Wesołych Swiąt

      Usuń
  3. Karolina, skup się na terapiach alternatywnych, są dwa ośrodki w Polsce jeden na wyspie Wolin.
    Leczą raka innymi metodami i tylko te metody tak naprawdę działają nie chemia!!!!!!
    Jeśli potrzebujesz więcej info, tu masz mój numer 889466006

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni