Z życia pacjęta onkologii .




Życie pacjęta onkologii jest bardzo drogie ,wiem nie tylko Ja o tym ale każdy kto zmaga się z rakiem.
 Dzięki darczyńcom jest mi dużo łatwiej ,mogę pozwolić sobie na prywatne konsultacje , diety paste i olej z konopii dojazdy , witaminy i w końcu kupiłam peruke :) a przyznam się że ciężko było mnie namówić . Gdy kupiłam perukę od razu czułam że to była dobra decyzja . Zamówiłam paste z konopii za 799 zł będę miała ją we wtorek, gdy wracam z chemii bardzo bolą mnie kości ,po zażyciu 3 kropli z konopii po 30 min ból znika. Troche niemiło wspominam konsultacje w Warszawie 250 zł za 10 min ,i to samo wmawianie mi ,, tylko leczenie paliatywne,, to tylko niektóre wydatki. Kolejna chemia 4.01







Dziękuję :-)















Komentarze

  1. Jesteś naprawdę dzielna Karolinko.Podziwiam Cię.Wierzę,że nadchodzący 2018 rok będzie dla Ciebie lepszym,życzę Ci tego z calego serca������

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rok musi być dla Nas łaskawszy, Ja sobie poradze aby tylko Paweł był zdrowy ;)

    Życze Wam słodkiego i zdrowego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni