Ferie i poszukiwania ...


U nas we ferie na można zbyt wiele zaplanować ale dzięki dobrej duszy udała się, niespodzianka dla Pawła :-)
 Gdyby ktoś z Was widział mine Pawła 😁 , dwa dni przeżywał wypad na ...koniu .
 Uwielbiam zakupy z Pawłem sam już wie co wolno a czego nie wolno mi jeść.

 Ma 10 lat a jest bardzo dojrzałym chłopcem, w ubiegłym tygodniu widział materiał w Panoramie o testowaniu kurkuminy na komórki rakowe, przyszedł z tabletem i sam szukał kurkuminy na sprzedaż😍😷. Będzie dobrym opiekunem rodziny 😊



Komentarze

  1. Pozdrawiam Mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina masz zajebiście dzielnego faceta przy sobie , oboje jesteście dzielni. Bardzo długo nic nie pisałaś martwiłam się o Ciebie , dobrze że trafiasz na swojej drodze na lekarzy , którzy potrafią Ci pomóc . Można Ci jakoś pomóc , nie wiem ... finansowo , potrzebujesz jakichś leków . Pisz na maila jak coś . Ściskam Cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Zostawiłam Ci wiadomość na e-mail :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni