Miednica i jej ciemna strona .


Od 2 tygodni wiem że mam dziury w miednicy :-( ból jest tak duży że Paweł śpi na materacu obok mnie. Prosiłam go by pomasował miednice trochę, gdy chciałam odwrócić sie ból był tak duży że zaczełam płakać nie mogłam normalnie leżeć 😢😢 młody gdy widział łzy to już szukał leków uśmierzających ból .
Przez tydzień chodziłam z bólem. Siedzenie czy leżenie sprawiało ból.
 Na szczęście dzięki znajomym pewien lekarz pomógł mi bardzo i od tygodnia nie czuję bólu :-) oby więcej takich lekarzy a nie ściemniaczy !!!!
 Szkoda że żaden z lekarzy nie wie do czego służy płytka CD od TK.
  Dzięki innemu lekarzowi mogłam zobaczyć jak wyglądam od środka.
  Mało tego po zakończonej 3 miesięcznej chemii która nic nie pomogła mam nadal powiększone 3 wezły chłonne a od tygodnia ,,wyrzuciło mi solidnie węzeł chłonny.

 Na czole każdy niemal lekarz powinien napisać sobie przysiege Hipokratesa !
  Apetyt jest straszny kanapka pół nutridrinka i herbata to rekord dnia i tak od 3 tygodni.

Komentarze

  1. Karla nawet nie wiem co mam napisać ,zawsze coś naskrobałam ale teraz mnie totalnie zatkało i znów będę miała nieprzespaną noc -ech życie ............jestem z Tobą i Pawełkiem wiesz o tym i zawsze będę.....pamiętaj TY MASZ MOC I MOC JEST Z TOBĄ ....Ulka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni