Wiosna


Tęsknie za zapachem wiosennego powietrza, za budzącą się do życia trawą. Widokiem rosnących kwiatów, zapachem bzu . Dlaczego bzu ? dlatego że w czasie mojego podejścia do leczenia ja musiałam siedzieć po chemii i naświetlaniach w hotelu. W pokoju mam róże ,ale wiecie te kwiaty ze sklepu to nie te same co polne lub z drzewa.
Paweł jeździ na treningi piłki nożnej, jest bardzo zadowolony :-) jego marzeniem jest bycie piłkarzem. Bardzo chciałabym doczekać tego momętu 😇.

Tak bym chciała jeździć na rowerze z młodym , ale to nie możliwe 😕.
  Po świętach będę miała TK miednicy mniejszej. Nawet Tramal mi już nie pomaga 😢. Chodzę jak dzwonnik z Notre Dame , w ciągu dnia jak i wieczorem śpie z termoforem, a noc z niedzieli na poniedziałek spałam na podkładach dla dzieci.





 P.s jeśli długo nie pisze to , zawsze można pisać na e-mail.

Komentarze

  1. Bardzo Ci dziękuję, że się odezwałaś. Mieszkam w okolicach Warszawy , jakbyś potrzebowała pomocy, noclegu itp.pisz śmiało
    Ściskam Cię mocno,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Iwonko :)
    Dziękuję za propozycje :)
    Oby więcej ludzi było dobrych dla siebie :)

    Ściskamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaję maila, bo nie umiescilam milkaona@tlen.pl
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  4. karolina.magulska@wp.pl

    W zakładce na blogu też jest e-mail :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wielka dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Karolino, wszystkiego.dobrego dla Was na Święta. Jeśli.moge w czymś pomóc proszę pisać Zyrafa100@interia.pl. Pozdrawiamy z synem Pawłem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nefrostomia

Port naczyniowy

Ja i ...Seni